מעורב הופס על יום ראשון בבוקר: קווין לאב, לאן?

 

קווין לאב אמר היום ללוס אנג'לס טיימס שרצונו לשחק "במייג'ור מטרופוליטן". כשהוא נשאל אם הוא מתכוון ללאס אנג'לס הוא הגיב ש-"כן, אל.איי. היא מייג'ור מטרופוליטן. אבל לא היחידי. ישנה ניו יורק, שיקגו, ועוד ערים שהן מייג'ור מטרופוליטן".

דבר אחד כמעט בטוח: במיניאפוליס הוא לא נישאר. אם כפרי אג'נט או בטרייד, ב-2015 הוא עובר לקבוצה אחרת. 26.3 נקודות…12.6 ריבאונדים…4.4 אסיסטים…ו-"0" פלייאוף. הוולבס הם 6 משחקים מהפלייאוף, עם 11 משחקים בלוח. אין דבר בעולם שהם עושים את הפלייאוף, וזאת תהיה הפעם הששית בקריירה שהוא מפספס את הפלייאוף.

"אני מודה שאחת המטרות הראשיות שלי היא לעשות את הפלייאוף עם סכוי לנצח", הוא אמר.

האם זה מוחק את הלייקרס ברשימה? תלוי. בוודאי שזה מוריד הרבה מהסיכויים, ואמש היתה עוד רעידת אדמה 20 מייל מ-L.A. לך תדע. הצעיר נולד וגדל בקליפורניה; הוא בוודאי רגיל לרעידות אדמה.

בליצ'ר רפורט כתב על כמה אפשרויות עבורו. בואו נבדוק, ללא סדר עדיפות שאני רואה אותו:

דאלאס?

 

מרק גקיובן הוא יותר מדי אגו-מניאק מלהפסיד ללא החזרת מלחמה. הוא רצה את דווייט האוארד; הוא הפסיד אותו. הוא רצה את כריס פול; הוא הפסיד אותו. הוא רצה את דרון ויליאמס; הוא הפסיד אותו.

עתוני דאלאס ואתרי הקבוצה מדברים על טרייד כבר הקיץ כי קווין לאב חתום עד סוף העונה הבאה, וקיובן לא רוצה לחכות ולהיכנס למלחמה עם בעלי קבוצות אחרות, אפילו שהוא השלישי בעושרו ביניהם.

טים מקמהון מ-ESPN כותב שהעדפתו של לאב היא השמש של לוס אנג'לס שהיא ביתו, אבל הוא חושש שייקח לקבוצה יותר מדי זמן להשתקם. ללייקרס גם אין כל "חומר" מעניין שיוכל לעניין את מינסוטה.

דאלאס? גם להם אין דבר מיוחד שיוכל לעניין את מינסוטה, ומרק קיובן יצטרך לחכות אם כך ל-2115, שעד אז יהיה לה מספיק כסף תחת הקאפ.

מה עניין המייג'ור סיטי? דאלאס היא עיר שדה לעומת התפוח הגדול, עיר המלאכים, או שיקגו – אפילו בפילדלפיה ישנם יותר 'חיים', אבל אילי הנפט שם עושים ממנה 'מייג'ורית' מספיק.

 

שיקגו?

אפשרות מעניינת ביותר. תארו לכם את השלישייה "דרק רוז/ יואקים נואה / ווין לאב! ואיתם ג'ימי בטלר וטאז' גיבסון! זאת חמישייה לאליפות.

 שיקגו היא קבוצת הגנה שהיא החלק החלש במשחקו של לאב, אבל שאר השחקנים בחמישייה יעזרו לו.

לאב יוכל לעזור לקבוצת ההגנה של שיקגו עם ההתקפה האנמית שלה יותר מכל שחקן אחר בליגה, מלבד אולי קווין וראנט וכרמלו אנטוני. הוא PERFECT FIT לדעתי. הוא WILL STRETCH THE FLOOR בגלל ה39% שלו מה-3, וכשישחק תחת הסל הוא יצמצם את השטח עבור מייק דנליבי וג'ימר פרדט לזרוק דאונטאונים.

 

ניו יורק?

הוא רוצה 'ביג סיטי'? יש לו את מרכז העולם.  דבר אחד שקווין לאב מעולם לא היה זה כוכב פרסומת. יש לו פרצוף של שוטף כלים במלון הילטון. אבל במדיסון אבניו בניו יורק יסרקו אותו, ישפרו את זקנו, ייפו אותו עם קצת מייק-אפ ושניים או שלושה ניתוחים פלסטיים ויעשיו ממנו את "הגבר המבוקש ביותר מחוץ לרוסיה וסין". הוא יהפוךלאייקון פרסומי, וידאגו גם לסרט או שניים. 42 יערבים בעונה השלט הענק במדיסון סקוור גארדן יזעק "הערב קווין לאב".

הבעייה? אותה בעייה כמו בלייקרס, אם כי פחות ימורה. הניקס עדיין שנתיים-שלוש לפני הלייקרס בדרכה חזרה לטופ. כמובן שהוא ירצה לדעת מה עם כרמלו אנטוני, אם כי ייתכן שהוא יעדיף שכרמלו יתנופף משם. הניקס ישכנעו אותו שפיל ג'קסון ידאג להקים מסביבו קבוצת-על.ו

 

לוס אנג'לס?

 

אתם יודעים את דעתי על לוס אנג'לס: כפר מכסיקני באורך80 ק"מ ורוחה 50 ק"מ. אתם לא מאמינים לי? נסו לטוס מעל העיר, ואם הסמוג לא יכסה כל חלקה טובה, תראו עיירה המתמשכת עד אין סוף עם בתים קטנים, גינות, גבעות, מה לא. דאונטאון שרק לאחרונה התחילו לעשות ממנו משהו.

אבל לרוב האנשים לוס אנג'לס נחשבת למייג'ור סיטי, אפילו שבימי ראשון רואים שם בטיווי משחקי NBA ב-10 בבוקר. החיים בארה"ב נקבעים ע"י ניו יורק והמזרח, ולוס אנג'לס והמערב חיים לחיות עם התוצאות. TO COPE WITH IT. אבל לא הייתי אומר שעדיף לגור בכעאיטחקרסטאס, קזאחסטאן, מאשר באל.איי.

וזאת עיר שהוא נולד בה, גדל בה, ושיחק שם כדורסל. קובי יבטיח לו שהוא ישחק עוד 7 שנים, ומי יודע, אולי. אביו סטן שיחק עבור הלייקרס, אבל זאת היתה קבוצת 1974-5, הקבוצה שעד קבוצת 2013-14 היתה החלשה בהסטוריה של הלייקרס. אז זכרונות יותר מדי טובים על הלייקרס אין לאבא.

קובי הוא היחיד הנשאר אחרי 2015-16 אז יהיה מס]יק קש עבור קווין לאב.

אבל לצער אוהדי הלייקרס, קובי ולאב לבדם לא יגיעו לשום מקום.

 

 קווין גארנט  לא חוזר לשחק העונה

 

ג'ייסון קיד אמר אתמול שנראה שקווין גארנט לא יחזור לשחק העונה.

 

חומרת פציעתו של בלייק גריפין אינה ידועה עדיין

בלייק גריפין שיצא ברבע הראשון ולא חזר, ייבדק הבוקר ויוחלט מה לעשות איתו.

 

דנקן עבר את קובי כשחקן הווה עם מקסימום משחקים באותה קבוצה

 

San Antonio Spurs forward Tim Duncan played in his 1,246th game Friday, passing Kobe Bryant for fourth place on the NBA's all-time list for most games played with one team, per NBA.com/stats.

Much like Bryant, the San Antonio big man has only known one team, although in Duncan's case it's the franchise that drafted him, while the Black Mamba joined the Lakers in a 1996 draft-day trade with the Charlotte Hornets.

Bryant went 13th overall and ended up as the best player from one of the best draft classes in league history, while Duncan went first overall the next year, after the typically competitive Spurs famously suffered through a slew of injuries during the 1996-97 campaign.

Despite spotting the Lakers legend a year, the 37-year-old Duncan has now played in one more regular-season games than the 35-year-old Bryant, who was limited to just six appearances this season because of leg and knee injuries.

With both franchise mainstays likely to retire in the uniforms they've always worn, it seems inevitable that the duo will climb higher on the NBA's list for most games played with one team.

Duncan needs just 25 more appearances to pass former Boston Celtics great John Havlicek (1,270 games) for third place, and 144 more games would vault the 6'11" big man past former Indiana Pacersguard Reggie Miller (1,389 games) for second place. Sitting a bit further up the ladder is former Utah Jazz point guard John Stockton in first place at 1,504 games, 258 ahead of Duncan.

Havlicek will almost certainly fall behind both Bryant and Duncan, but it's unclear whether Miller and Stockton will meet the same fate.

Duncan has one year remaining on his contract after this season, and he's playing well enough to conceivably stick around for three or four more years, which would put him well ahead of Miller and into the conversation to overtake Stockton. Duncan's health has held up well, but he doesn't have much left to accomplish, as a four-time champion and two-time league MVP.

Meanwhile, Bryant will start a two-year contract next season, and while he played at an elite level as recently as last year, Mamba's last 12 months have been marred by injuries, creating some concern in regard to his longevity. He's just as accomplished as Duncan, yet Bryant seems much less likely to retire before the gas tank is on empty, as he's made it quite clear that he plans on playing at a high level for a few more seasons.

Bryant's injury woes aside, both superstars have aged rather gracefully, and one of the two will likely retire as the NBA's all-time leader in games played for one team. Passing Stockton will require four more seasons, but history tells us that either Duncan or Bryant—if not both—will likely stick around as a role player once the days of superstardom fade.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
113 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אפלטון
אפלטון
30 במרץ 2014 7:36

זו פשוט הדרך של לאב לשלוח איום אל עבר כל קבוצה קטנה שחושבת לעשות טרייד עם מינסוטה תמורתו. הוא פשוט אומר- אני אעשה לכם הווארד…

דובי
דובי
30 במרץ 2014 7:53

זו הדרך של לאב להגיד אני שווה יותר ממה שהראיתי עד היוםנשאני שווה.
אמנם נראה שאני רק מכונת ריבאונדים ונקודות ולמרות שאני הפרנצ'ייז של קבוצה טובה ומאוזנת הבאתי אותה לאפס הישגים, אבל רק שימו אותי בעיר גדולה ותראו אותי מביא אליפות.

Berch
Berch
30 במרץ 2014 8:39

היה נראה שכל העונה גארנט שומר כח לפלייאוף. באסה.

אדיר
אדיר
30 במרץ 2014 8:58

הוא לא מתאים לאף אחת מהקבוצות- בדאלאס נוביצקי והוא יושבים על אותו משבצת, כרמלו והוא רק יריבו על כדורים, ובשיקגו אין לו מה לעשות בהגנה. הלייקרס? סתם קבוצת לוטרי, עדיף לו מינסוטה.

מה הפיתרון? או הקלאסי- בוסטון, וחיבור שיכול להיות פגז עם רונדו. או היעיל- טרייד תמורת ג'וש סמית ועוד מישהו ומעבר לדטרויט וחבירה לאנדרה דארמונד. אופציה נוספת- להצטרף לאולדיפו, ווצביץ ווויגינס/פארקר במג'יק.

הגיון בריא
הגיון בריא
30 במרץ 2014 9:06

אני לא מבין את מיניסוטה השנה, דוגרי, מישהו רוצה לנסות להסביר?

לאב- נהדר.
רוביו- אסיסטים וניהול משחק נפלאים – אמת יכול לקלוע טוב יותר אבל אף קבוצה לא מושלמת.
פקוביץ'- מרשים מאד מאד
הרוקי החדש משאבת הריבאונדים הזו- גם כן.

שחקנים משלימים? לא רעים בכלל
אין אף אחד שאני יכול להגיד שהוא קקה שחקן.

אז למה הם לא בסיכוי להיות בפלייאוף אפילו או באיזה מאזן נגיד משהו באזור של 55-27 לכל עונה- אני פשוט לא מבין.

שעייה
שעייה
30 במרץ 2014 9:42

הם לא בפלייאוף מאותה סיבה שהניקס לא בפלייאוף. לשתיהן יש כוכב בתקשורת ולא בכדורסל.

המשגיח
30 במרץ 2014 10:03

א. הם במערב.
ב. הגנה קבוצתית רעה.

שעייה
שעייה
30 במרץ 2014 9:52

מספר תיקונים מנחם. לאב נולד בקליפורניה אך גדל באורגון והיה שם כוכב תיכונים. עד היום שונאים אותו שם כי לא הלך לאוניברסיטת אורגון. גם ממיניאפוליס הוא כבר עושה לא מעט פרסומות – פפסי, טאקו בל…

אם נתעלם מהקטע העסקי/פרסומי/שיווקי שבהחתמת "כוכב", אין לבחור מה לתרום לאף אחד מהקבוצות שהזכרת.
דאלאס – יש דירק שבשנתיים הבאות עדיין יהיה טוב מלאב בהתקפה וגרוע כמוהו בהגנה.
ניו יורק – יש כרמלו שמוביל אותם ביגון שאולה. הוא לא צריך שותף.
שיקגו – לאב לא מתאים לקבוצה עם פילוסופיה הגנתית
לייקרס – בונים קבוצה לאליפות, לא כדי למכור כרטיסים. קבוצה רצינית מדי.

מנחם לס
מנחם לס
30 במרץ 2014 13:39
Reply to  שעייה

נכון!

יניב
יניב
30 במרץ 2014 10:29

נקודה למחשבה לכל אלה שטוענים שלאב לא מתאים לשיקגו בגלל ההגנה אז גם לפני שריי אלן הגיע לבוסטון הוא לא נחשב לשחקן הגנה מהמשובחים שיש(וזה בלשון המעטה) ובבוסטון הוא הפך לשחקן הגנה מדהים(כחלק מהקבוצה) ועוד משהו מאמן ההגנה בזמנו של הבוסטון היה…
אבל לא יעזור כלום לאב ינחות בלייקרס,האופציה היחידה היא שמיניסוטה יעשו טרייד ויהיה לו ממש טוב בקבוצה השניה עם סיכוי אמיתי לאליפות כל אופציה אחרת הוא בלייקרס

יוסי
יוסי
30 במרץ 2014 10:41

שיבוא לאוק יחד עם מרטין תמורת ראס ופרקינס ויעשה טוב לכולם
אוק גקסון מרטין דוראנט לאב איבקה
מיניסוטה רוביו ווסט גף גרין בחירת דרפט פרקינס(עושים טרייד על פאקוביץ תמורת גף גרין ובחירת דרפט הנמוכה של בוסטון )

יוסי
יוסי
30 במרץ 2014 10:53

לאב רוביו וברואר לאינדיאנה תמורת גורג ווסט והיל
שתי הקבוצות מקבלות סופרסטאר לאינדיאנה יש מקום בתקרת השכר להחתים את סטפנסון ומינסוטה קיבלה בסיס מצויין שיודע לעשות הגנה + בחירת הדרפט הנמוכה שלהם שיביאו שחקן טוב והם בפליאוף שנה הבאה

מנחם לס
מנחם לס
30 במרץ 2014 13:40
Reply to  יוסי

למה שלא תחליף את כל שתי הקבוצות וחסל. אינדיאנה תשחק במיניאפוליס ומינסוטה תשחק באינדיאנפוליס?

יוסי
יוסי
30 במרץ 2014 10:55

הכוונה שלמינסוטה יש גם בחירת דרפט גבוהה יחסית (שלהם)

יוסי
יוסי
30 במרץ 2014 11:03

מינסוטה הייתה צריכה ללכת על טרייד במהלך העונה עכשיו היא תקועה לקבוצות שיש להם מה להציע בשביל להשיג את לאב , לאב לא ילך כי הם בערים קטנות ועדיין חלשות יחסית לליקרס שיקגו ניקס ודאלס אין מה להציע היחידים שיש להם מה להציע זה בוסטון וגם ככה היחסים בינהם טובים .. אני מאמין שאם בוסטון לא מבקבלת בחירה טופ 4 היא שולחת אותה למינסוטה תמורת לאב (+עוד בחירת דראפ/שחקן) ובוסטון ודוחפים להם איזה חוזה של באס/גרין/ואלס

ליבר
ליבר
30 במרץ 2014 12:07

הסאנס הולכים להיות חזק במירוץ!
זו בדיוק העמדה שחסרה להם. הסאנס מראים שהם קבוצה טובה עם מאמן מצויין וכמובן ידועה בצוות הרפואי המשובח שלה. כל זה אמור לגרום לשחקנים חופשיים לשים את הסאנס כארגון שכדאי להגיע אליו.

אני באופן אישי חושב שלאב הוא אוברייטד מטורף! שחקן בקליבר שלו עם סגל השחקנים שיש בוולבס ולא מגיעים לפלייאוף כבר שנים! אין לו הגנה בכלל וכולם חוגגים לו על הפרצוף!

הייתי רוצה שהסאנס יחתימו שחקן גבוה עם אופי הגנתי. אולי מונרו…

מקסי
מקסי
30 במרץ 2014 12:42

כן גם אני חשבתי על מונרו בתור אופצייה לסאנס. בכללי הסאנס מרחק של טרייד החתמה ואולי בחירת דראפט איכותית כדי לחזור לצמרת המערב.

גל
גל
30 במרץ 2014 13:30

שיעבור לקבוצה מזרחית ויתחיל לעשות קצת פלייאופים ( ניו יורק – שיקגו)

אם הוא יעבור לשיקגו תיבודו ישדרג את המשחק שלו בכמה רמות.

בניו יורק בנתיים חוץ מג'קסון הכל אפל שם.

יוסי
יוסי
30 במרץ 2014 14:13

מה הבעיה בלעשות סדר בבלגן בכדורגל מחליפים קבוצה שלמה בפגרה , עושים סדר בבלגן אינדיאנה תקועה עם חוזים וככה היא תצעיר את הקבוצה ותפנה מקום
זה הבעיה בליגה ג"מ מקובעים אני חושב שזה לא העיקר שיהיה כוכב אלא שתהיה קבוצה עם הכוכב , גורג ולאב כוכבים באותה רמה ושניהם לא מסוגלים לסחוב קבוצה לאליפות ..
מינסוטה לא יודעת מזה פליאוף אז היא תקבל שחקנים עם נסיון שיעבירו אותה תמשוכה הזאת..

רון
רון
30 במרץ 2014 14:55

מה עם יוסטון? יש מצב שהוא והאוורד שילוב מצויון

avri
avri
30 במרץ 2014 15:40
Reply to  רון

Of course! And why not add also Carmelo and CP3? It will be a perfect fit! Vers realistic!

אפלטון
אפלטון
30 במרץ 2014 15:35

בגדול ביוסטון היתה התעניינות רצינית גם בכרמלו וגם בלאב. מבין שניהם הייתי מעדיף את לאב. אמהמה, אין ליוסטון מקום כרגע בתקציב ואין קבוצה שתיקח את לין ואסיק. פרסונס נכנס לשנת חוזה בשנה הבאה ומאוד אוהבים אותו בקבוצה. עדיין יש סיכוי שיהיה טרייד עם מינסוטה שיכלול את פרסונס, ג׳ונס, אסיק או לין, ובחירות דראפט אבל הוא קלוש ביותר.
לי בוסטון נראית האפשרות הריאלית ביותר כשמדברים על טרייד והלייקרס הם האפשרות במידה ויגיע לשוק השחקנים החופשיים, אם מינסוטה ממש מטומטמת ותיתן לזה לקרות

avri
avri
30 במרץ 2014 15:42
Reply to  אפלטון

Who can Boston give in return? And Please be realistic in your reply

אפלטון
אפלטון
30 במרץ 2014 16:33
Reply to  avri

היי אברי, אני אנסה לענות ומקווה שזה יהיה ריאלי בעיניך.
כריס האמפריז מפנה 12 מיליון בשנה הבאה- כבר התחלה טובה לסלטיקס, שיוכלו להציע לרונדו עוד טיפה יותר כסף שישאר.
2 מתוך השלושה: ברנדון באס, ג'ארד סאלינג'ר וג'ף גרין (ואולי אייברי בראדלי אם יחתום על חידוש חוזה השנה) הם אחלה חבילה למינסוטה יחד עם 2 בחירות דראפט מתוך המיליון שיש לסלטיקס.
זה בטוח הרבה יותר ממה שקבוצות אחרות יכולות להציע וזה משאיר את הסלטיקס (שקשה להאמין שיוותרו על סאלינג'ר) עם בסיס של 2 סופרסטארים, שחקן שלישי מצויין (סאלינג'ר או באס), פבריאני שעוד יראה הרבה בליגה ועם עוד הרבה בחירות דראפט שיכולים לחזק את הקבוצה.
שוב לא עשיתי מחקר מקיף וכמו כל הרעיונות האלה זה בעיקר זריקת רעיונות לאוויר אבל טרייד של מינסוטה ובוסטון בהחלט הגיוני ומתבקש

avri
avri
30 במרץ 2014 17:57
Reply to  אפלטון

Actually fair enough, especially if you throw in Kelly Olynyk instead of Bass and he horrible contract. The draft picks could be this year's lower, and next year's higher. Minnesota might go for it. But only if Love agrees to a long term contract of course. I am a Celtics fan and I think that's a fair, realistic price to pay.

יניב
יניב
30 במרץ 2014 16:03
Reply to  אפלטון

זה לא עניין של טמטום סביר להניח שזה עניין של לקבל כמה שיותר כי זה יהיה משהו בסגנון של הווארד,לאב סביר להניח (אלא אם זה יהיה בקונדוטרית)לא יתחייב להאריך את החוזה שלו ואז הנכסים שמיניוסטה תקבל יהיו נמוכים מהשווי האמיתי של לאב

k_700
k_700
30 במרץ 2014 16:19

בוסטון לא יוותרו על על הבחירת דראפט שלהם בשביל לאב ובטח כשהם לא יקבלו ערובה שהוא מאריך אצלהם חוזה.

כפרי אייג'נט אין לו מה לחפש שם.

הלייקרס דווקא כן יכולים לוותר על לאב תמורת הבחירת דראפט שלהם, ויכול מאוד להיות שזה הדבר הכי טוב שמינוסוטה יוכלו להשיג תמורת לאב בשנה האחרונה שלו.

k_700
k_700
30 במרץ 2014 16:23
Reply to  k_700

הלייקרס כן יכולים לוותר על הבחירה שלהם עבור לאב, בטח אם זו לא הבחירה שרצו*.

צ'ונסי
צ'ונסי
30 במרץ 2014 16:28
Reply to  k_700

אני בספק אם בחירת דראפט אחת תספק אותם על שחקן שהוא טופ 5 סקורר בליגה, הם יכולים להוציא יותר מזה. הם גם יוציאו יותר מזה.

k_700
k_700
30 במרץ 2014 16:31
Reply to  צ'ונסי

לא בכזו קלות ולא כשלאב מבזר כבר הרבה זמן רמזים עבים איפה הוא היה רוצה לשחק(או יותר נכון איפה הוא ממש לא היה רוצה לשחק).

מועדונים לא ימכרו את נשמתם עבור סיכוי סביר שהוא בכלל לא יאריך שם חוזה.

בחירה גבוהה בדראפט של היום שיכולה בקלות להיות רנדל, אארון גורדון יכולה בהחלט לעניין אותם, בטח אם לאב ידחף לטרייד כזה.

מצד שני הכי טוב עבורנו זה להגיע איתו לפרי אייג'נט.

k_700
k_700
30 במרץ 2014 16:31
Reply to  k_700

מפזר*.

צ'ונסי
צ'ונסי
30 במרץ 2014 16:51
Reply to  k_700

עצם זה שהוא מפזר רמזים ולכל העולם ואישתו ברור שהוא לא ישאר שם הם צריכים לנסות להפשיט כל קבוצה שתחפוץ בו בקיץ. כמובן שקבוצות רציניות לא היו מוכנות לספוג מהלך "הווארד" אבל אין לכל השחקנים את האופי של הווארד ואת הביצים לעשות מהלך כזה. אז יכול היות שקבוצות באמת היו זהירות, אבל תמיד יש את הכבש שמוכן לשלם בסוף אתה לא יודע?

וזה ברור שהלייקרס היו חייבים להשים עליו את הבחירת דראפט הזאת, זה פחות או יותר נכס הכי משמעותי שלהם. אבל לא בטוח שזה יספיק.

k_700
k_700
30 במרץ 2014 16:44
Reply to  k_700

According to ESPN’s Marc Stein, the Lakers may attempt to use this year’s high lottery draft pick in June to assemble a package for Love:

“The suggestion is already in circulation that the Lakers will attempt to use their forthcoming high lottery pick in June to assemble the sort of trade package that finally convinces the Wolves to part with Love and end the uncertainty that hangs over this franchise even before the 25-year-old enters the final year of his contract. Yet there is just as much defiance emanating from Minnesota, as we speak, about the Wolves’ ability to keep Love in town.”

יניב
יניב
30 במרץ 2014 16:46
Reply to  k_700

אני מקווה מאוד שלא יעשו את זה,הלייקרס צריכים לבחור שחקן בדראפט,לתת לו להתבשל שנה ואז שנה אחרי זה להביא את לאב

k_700
k_700
30 במרץ 2014 17:03
Reply to  k_700

קבוצת לא יתאבדו בשביל להשיג את לאב אם בבירור הם ידעו שהוא לא ירצה להאריך שם חוזה.

ותוך כדי השמועות והדיונים לאב ידאג להבהיר בבהירות את דעתו על כל טרייד שידוסקס.

ככה שאני לא רואה את זה כמוך.
אם קבוצה תדע בצורה ברורה שהוא לא יתכוון להאריך שם חוזה(אם בהדלפה או אם ממקור ראשון)הם לא יקחו את ההימור.

ואני לא מבין איזה אומץ והשוואה להאוורד צריך.אם השחקן לא יראה מההתחלה כוונה לשחק … אף אחד לא יוכל לבוא אליו בטענות.

האוורד כשעבר ללייקרס דיבר כמה הוא רוצה שהגופיה שלו תתלה בתקרה ושהוא רוצה לסיים כמו הגדולים ביותר בלייקרס.
ואז עשה פרסה בסוף העונה.

avri
avri
30 במרץ 2014 18:03
Reply to  k_700

Typical Lakers fans' wishful thinking k700. Admit it, Boston got much more to offer, to Love, and to Minnesota (just as Appleton just proved me wrong, in his above comment). And as you said, of course it all depends on whether he'll agree to a long term contract. AND, he won't have bloody Kobe to deal with, which is a huge bonus for any alpha dog in this league

k_700
k_700
30 במרץ 2014 18:40
Reply to  avri

אני בטוח שכוכב שלא עשה פלייאוף פעם אחת בחיים שלו היה רוצה לפחות להגיע למקום שיש בו כוכב אחד נוסף, בטח לאב שכרגע בנק' הציון בקריירה שלו יש המון סימני שאלה מתשובה.

בבוסטון אין לו אחד כזה. רונדו?? זה אותו אחד שאיינדג' כל השנה היה רוצה למצוא עליו טרייד.
בעדינות נגיד שאם לאב לא מתרגש כל כך מלשחק עם רוביו, אז רונדו מודל 2014 בטח לא צריך להיות המגנט שימשוך אותו לשם.

שוב הכל כרגע מבוסס יותר על תחושות ומקורות אמינים.
אני ממש לא אמרתי שבוסטון תצטרך להציע יותר.
אמרתי שבוסטון קודם כל תצטרך לתת הצעה מפתה אמיתית ואני רואה כזאת רק אם היא תוותר על הבחירה הראשונה שלה, משהו שההתנהלות של הGM שלה לא ממש מעידה על הכוונה שלה ללכת לקראת זה.

ואז כמובן נכנס עניין השיקול… לאב כבר אמר שהיה רוצה לשחק במקום כמו LA , בבוסטון? יכול להיות ויכול להיות שלא.

ג'ורג'
ג'ורג'
30 במרץ 2014 16:21

מסכים כאן עם אפלטון, אם מיניסוטה לא עושה עליו טרייד בקיץ הם דפוקים בראש. הוא לא ישאר שם אחרי העונה הבאה, ובדד-ליין זה יהיה כבר מאוחר. בקיץ יש להם את האפשרות להוציא עליו המון נכנסים.

יניב
יניב
30 במרץ 2014 16:45

אנשים אתם שוב מתעלמים מעובדה אחת פשוטה שכל הביצים בסל של לאב,אף קבוצה לא תוותר על נכס רציני מבלי התחייבות של לאב שהוא מאריך חוזה,ולאב יודע זאת ולכן כל מי שחושב שמיניסוטה יכולה להוציא הרבה יותר ממה למשל שקיי הציע הוא טועה,ולכן מינסוטה לא תרוויח משהו ששווה ערך ללאב

אפלטון
אפלטון
30 במרץ 2014 16:59
Reply to  יניב

זה נכון, וזו הסיבה שלאב שולח את המסרים האלה דרך העיתונות. לדעתי כך או כך הוא יעבור הקיץ בטרייד ולא יגיע להיות שחקן חופשי. בכל מקרה כל קבוצה תדרוש ממנו התחייבות שלא יעשה לה הווארד ולכן באמת הכדור אצלו ביד

avri
avri
30 במרץ 2014 18:11
Reply to  יניב

Love got a clear interest to agree this summer for a long term deal elsewhere. First, he can still control where he'll go, as obviously no one will agree to take him without a long term contract. So waiting one more year won't change much. Second, he won't need to spend another winter in freaking Minneapolis, and maybe hope for playoffs already right away, in case he'll choose Boston. And to all of you Lakers fans, why do you think the lakers are going to make the playoffs next year with Love? Can they provide a better supporting unit than Mini this year? I

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30 במרץ 2014 18:17
Reply to  avri

בזה אתה צודק, גם עם לאב הם לא נכנסים לפלייאוף.
אורן-אוף גדול בשבילו.
לבוסטון יהיה הרבה יותר קל לעשות זאת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30 במרץ 2014 18:20

*TURN-OFF

יוסי
30 במרץ 2014 16:58

ברור שכל טרייד על לאב מותנה בזה שהוא מאריך את החוזה בגלל זה אמרתי בוסטון שזה שוק גדול יחסית יש להם נכסים לטרייד וגם יש להם בסיס טוב רונדו וסולינגר, מינסוטה יכולה לחכות לדרפט ואולי תשיג בחירת לוטורי טופ 3 ויקבלו את השחקן שחסר .. ובסוף לאב ישאר, לא לשכוח למינסוטה יש לא מעט נכסים טובים לטרייד פאקוביץ רוביו בחירת דרפט.. עם ניהול נכון אפשר לעשות שם מהפכה לפי דעתי הם רחוקים שחקן אחד טוב מלהיןת קבוצה כמובן שצריך מאמן טוב..
אני הייתי מביא את הולוניס שהיה בממפיס .. אם הבחירה שלהם לא תהיה גבוהה הייתי מנסה טרייד מרק גאסול תמורת פאקוביץ והבחירה..
השאלה מה לאב רוצה כמובן ואני מאמין שגם עם לברון יבוא הוא לא ישאר הוא יותר מדי מלא על הארגון של מינסוטה..

k_700
k_700
30 במרץ 2014 17:07
Reply to  יוסי

אין לבוסטון נכסים כל כך מפתים אלא אם איינדג' מוותר על הבחירה הגבוהה שלו ואולי בנוסף לבאס ואוליאניק הוא גם יסכים לספוג עוד חוזה גרוע- למשל באדינג'ר.

ממה שאני קורא על איינדג' ומדרך ההתנהלות שלו מהקיץ הוא לא נראה כמו אחד שיוותר על בחירה גבוהה בעונה שהוא עושה טנקינג בצורה הכי שקופה שיש.

מכאן הסקפטיות שלי ושל רבים אחרים על פוטנציאל גבוה לטרייד בין הוולבס לבוסטון.

אהרון שדה
אהרון שדה
30 במרץ 2014 16:58

לדעתי : שיקגו

ג'ורג'
ג'ורג'
30 במרץ 2014 17:19

מבחינת נכסים הם מחזיקים בכמה כבדים ביותר. אם הם רוצים הם בהחלט יכולים להוריד למיניסוטה הצעה שיהיה להם קשה לסרב לה. שוב, רק אם הם רוצים והם ממש בעניין של השחקן והוא בעניין שלהם.

וכל ההשוואה הזאת בין המקרה של הווארד ללאב קצת עושה עוול ללאב אבל בהחלט מתבקשת לאור ההצהרות בתקשורת.

יוסי
30 במרץ 2014 17:17

אני אישית אם אין לי כוכב רציני כבר בקבוצה לא הייתי מתאמץ בשביל להביא אותו

נתן גולד
נתן גולד
30 במרץ 2014 18:26

אני אישית חושב שבשיקגו תחת תיבודו הוא ימצה את כשרונו בצורה הטובה ביותר. חוץ מזה לשיקגו יש מה להציע למינסוטה בניגוד לקבוצות אחרות שמועמדות. שיקגו עם לאב עם רוז או בלי רוז יהיו קבוצה מפחידה.

niro
niro
30 במרץ 2014 18:33

סתם חשבתי על טרייד טוב לאוק' ומינסוטה

לאב ורוביו בתמורה לראסל+פרקינס+בחירת מס 1 בדראפט

צ'ונסי
צ'ונסי
30 במרץ 2014 18:35

AVRI

אני גם חושב שאתם מעומדים לקבל אותו, אבל רק אם שיקגו לא תחליט ללכת עליו בכל הכח. כמו שג'ורג' רשם: יש להם המון מה להציע למינסוטה במידה והם בעניין שלו. בהרבה יותר ממה שיש לסלטיקס.

יש להם את גיבסון לתת, ואת הבחירה של שארלוט (לא מוגנת) ואת ג'ימי באטלר, ודאנליבי, והם גם מחזיקים בכל הבחירות סיבוב ראשון שלהם, ועוד בחירות של סקרמנטו. יש להם מספיק מקום לתמרן לחבילה מעניינת. והם גם מחזיקים בזכויות לכישרון הספרדי ההוא אבל הם לא יוותרו עליו.

דדי
דדי
30 במרץ 2014 19:24

ללאב אין שום אינטרס להסכים להארכת חוזה.
הוא מפסיד מזה כסף.

עוד אי אפשר לדעת מי יכול להציע את הטרייד הכי טוב למינסוטה עד שלא נקבע סדר הדראפט.

נכון לעכשיו הייתי אומר שהלייקרס והבולס בעמדה הכי טובה, ואפשר גם אולי לכלול את בוסטון תיאורטית (תלוי בהגרלת הדראפט – הם עוד ינצחו פעמיים את פילדלפיה העונה) אבל מעשית אין לזה כמעט שום סיכוי.

הלייקרס יכולים להציע בחירת דראפט מאד גבוהה ולספוג את כל החוזה של לאב בלי לשלוח חזרה חוזים למינסוטה.
הקבוצה היחידה שיכולה לעשות את זה חוץ מהם מבין המעוניינות בלאב היא פניקס, ולפניקס אין בחירה אטרקטיבית כמו של הלייקרס להציע.

האם הלייקרס בכלל ירצו להציע את הבחירה תמורת לאב ?
האם הם צריכים לעשות את זה ?
בכלל לא ברור.

לבולס יש אפשרות לבנות חבילה סופר אטרקטיבית –
החוזה המסתיים של בוזר כדי "להחליף" את לאב בעונה הבאה, הזכויות למירוטיץ', ו 2 בחירות אמצע סיבוב ראשון בדראפט השנה.
(או לחילופין בחירה אחת, ועוד בחירת 2015 לא מוגנת).
ולא פחות חשוב – העסקה הזו שולחת את לאב למזרח, ולא משאירה אותו במערב היכן שהוא יהווה מכשול לפלייאוף למשך שנים עבור מינסוטה.

השאלה לגבי הבולס היא האם הם ירצו לוותר על כל הנכסים האלה בלי התחייבות מלאב – לפחות בעל פה – להאריך שם חוזה.
וללאב יש הרבה מה להפסיד כספית אם הוא יסכים להארכה כזו, אז קשה לי לראות אותו עושה את זה עבור אף קבוצה.

הרעיון שלאב לא יתאים לשיקגו בגלל ההגנה הוא מטופש.
מישהו רוצה לטעון שבוזר כן שומר ???

בוסטון גם ינסו לתת הצעה, אבל לא יהיה להם מקום בתקרת השכר בשביל לאב, הם יצטרכו לוותר על בראדלי + לשלוח את באס ואת בחירת הלוטו שלהם (לפחות) עבור לאב, וכל זה עבור שחקן שאין שום סיכוי שירצה להישאר שם.
זה מהלך התאבדות שאני לא רואה את איינג' עושה.

ג'ורג'
ג'ורג'
30 במרץ 2014 19:36
Reply to  דדי

מסכים עם רוב הדברים שכתבת. אבל אני לא חושב שהבולס יוותרו על מירוטיץ', אני חושב בערך על אותה משוואה כמוך רק תוריד את מירוטיץ ותחליף אותו בגיבסון. וזה עדיין נשאר אטרקטיבי.

בנוגע להגנה אני לא ראיתי שמישהו רשם את זה כאן, אבל זה בהחלט נטול בסיס. מה עוד שכולם משתפרים בהגנה תחת טום תיבודו. including קרלוס בוזר.

avri
avri
30 במרץ 2014 22:43
Reply to  דדי

Dedi, first, Boston got the best package to send for love, by far. See Appleton's comment above. Second, why on earth do you assume he won't want to stay in Boston??? It is a fantastic city, and even though it is smaller than NY,
LA, etc, it is one of the most attractive cities in the states. Also the team/coach/gm are the most suitable for him. I know that for a Lakers fan it is difficult to accept, but Boston is the best fit. Only chance you Lakers fans got is that it seems like he wants to go to LA, and he can kind of decide where he'll go. But this is based on rumors, and frankly, who'll want to spend his best years with an old has been primadona, who thinks he is still the best player in the world?

דדי
דדי
30 במרץ 2014 22:48
Reply to  avri

מה שאפלטון כתב לא נכון, ובוסטון לא נחשבת לאחד השווקים הגדולים במונחי הנבא, ולא ליעד אטרקטיבי לשחקנים חופשיים.

avri
avri
30 במרץ 2014 23:14
Reply to  דדי

Why Appleton got it wrong? Regarding what you said about Boston -BS, big time.

אפלטון
אפלטון
31 במרץ 2014 3:25
Reply to  avri

עזוב אברי יש אנשים שחבל על הדיו הווירטואלי לנהל איתם דיון. הם בד״כ אוהדי לייקרס ויכולים להישבע שהשמש זורחת להם מהתחת

אפלטון
אפלטון
31 במרץ 2014 3:39
Reply to  avri

זה בשביל האנשים שפחות מכירים את הגיאופוליטיקה של ארה״ב, בוסטון ופרווריה נחשבים לאחד המקומות היוקרתיים והנחשקים בארה״ב, קרוב לניו-יורק (מרכז העולם) ניו המפשייר וניופורט. נחשבת לעיר הספורט מספר אחת בארה״ב. קבוצת הכדורסל המעוטרת בnba. כשקווין גארנט הגיע ממינסוטה ולקחו אותו לסיור בחדרי ההלבשה והראו לו את כל גביעי האליפויות הוא אומר שנעתקה נשימתו, רק אז הוא הבין לאיזה מועדון גדול הוא הגיע ואיזו מחויבות יש עליו להחזיר את ההצלחה לעיר (לקחו אליפות שנה אח״כ).
אז שתדעו שכל מי שאומר שבוסטון העיר או הקבוצה הוא לא יעד נחשק באמת לא מבין כלום.
וזה כותב בן אדם ששונא את בוסטון שנחשבת למקום המתנשא בארה״ב.

דדי
דדי
30 במרץ 2014 19:38

גיבסון זה לא מספיק.
מירוטיץ' אןלי גם לא ישתלם בסופו של דבר, אבל לפחות הפוטנציאל קיים – הוא צעיר יותר, ויהיה זול יותר.

גיבסון ?
ו 2 בחירות דראפט בינוניות ?
עבור לאב ???
בהצלחה…

ג'ורג'
ג'ורג'
30 במרץ 2014 19:46

גיבסון, ג'ימי באטלר, שארלוט פיק, ו- 2 בחירות סיבוב ראשון

זה פחות או יותר מה שיש לשיקגו ללכת על לאב (וזה המון) לא רואה את מירוטיץ מעורב בטרייד שכזה בשום צורה או אופן. ובטח לא שיקגו שידועים בשמרנות שלהם. ילך, ילך. לא ילך? הם ימשיכו הלאה.

דדי
דדי
30 במרץ 2014 19:54

זה שאתה לא רואה לא אומר שזה לא נכון.

באטלר – ששיקגו לא יכולים להרשות לעצמם לוותר עליו, ומינסוטה לא ממש צריכים אותו – כן יהיה בעסקה.

אבל מירוטיץ' שלשיקגו לא יהיה שום צורך בו כשלאב יהיה שם ומינסוטה כן יצטרכו אותו – לא יהיה בעסקה.

אוקיי.
אני ממליץ על משקפיים…

ג'ורג'
ג'ורג'
30 במרץ 2014 20:22

אני לא צריך משקפיים בשביל לראות שגם עם חצי ממה שרשמתי ההצעה של שיקגו יותר אטרקטיבית למיניסוטה ולשחקן עצמו. שגם זה בערך מה שהם יציעו להם במידה והם יחליטו ללכת עליו. מירטיץ' ישאר, טאג' גיבסון ילך. ואיתו הבחירה של שארלוט + 1/2 בחירות סיבוב ראשון. אין אף קבוצה בליגה שיכולה להשוות הצעה כזאת. ולהעניק קבוצה יותר אטרקטיבית בשביל לאב.

חוץ מזה אין כלום ושום דבר בלייקרס הכל כאוס אחד גדול. למה ששחקן עלית בכלל ירצה להגיע לשם. ועוד לשחק איתם ב Western Conference אחד החזקים שנראו לאחרונה? עדיף לו כבר שימשיך במינסוטה.

דדי
דדי
30 במרץ 2014 20:31
Reply to  ג'ורג'

וואלה אתה באמת רואה דברים עקום.
אבל זו כבר לא בעיה שלי.

ומה הקשקוש הזה עם הבחירה של שארלוט ?

הבחירה ה 16 בדראפט ?

וואוו. איך מינסוטה לא קופצים על זה.

ג'ורג'
ג'ורג'
30 במרץ 2014 20:51
Reply to  דדי

על סמך מה קבעת שהיא 16?

היא unprotected ב 2016

היא גם יכולה לצאת 1-5 על אותו משקל.

בכל אופן אני אהיה כאן בקיץ לעמוד מאחרי כל מילה שכתבתי. במידה והם בכלל יחליטו ללכת עליו, אני עוד לא קראתי מקור אחד אמין שכתב את זה. בנתיים זה הכל ספקולקציות שלא שוות גרוש.

.

דדי
דדי
30 במרץ 2014 21:19
Reply to  ג'ורג'

קבעתי על סמך ידע.

מציע לך לבדוק את הדברים לפני שאתה מפזר תסריטים.

ג'ורג'
ג'ורג'
30 במרץ 2014 21:42
Reply to  דדי

2014 first round draft pick from Charlotte
Charlotte's 1st round pick to Chicago protected for selections 1-10 in 2014 or 1-8 in 2015 or unprotected in 2016 [Charlotte-Chicago, 2/18/2010]

תפאדל ..

גל
גל
30 במרץ 2014 20:25

הלייקרס על נייר אמורים להיות חזקים בעוד שנתיים שלוש.

ג'ורג'
ג'ורג'
30 במרץ 2014 20:27
Reply to  גל

אתה יודע מה עושים עם הנייר?

דדי
דדי
30 במרץ 2014 21:51

ג'ורג', מציע לך לקרוא שוב את מה שהדבקת.
והפעם לאט.

אחרי זה תחזור להגיד לי שצדקתי.

ג'ורג'
ג'ורג'
30 במרץ 2014 21:57

קראתי,

ואני צודק.

ב 2016 היא לא מוגנת בדיוק כמו שכתבתי.

דדי
דדי
30 במרץ 2014 22:18

טוב, אתה באמת לא מבין.

לבולס מגיעה בחירת סיבוב ראשון משארלוט.

הבחירה הזו נשארת אצל שארלוט ב 2014 אם היא 1-10.

אם זה קרה, הבולס יקבלו את הבחירה של שארלוט ב 2015, אבל הבחירה תישאר שוב אצל שארלוט אם היא 1-8.

ואם גם אז הבחירה תישאר אצל שארלוט, אז הבולס יקבלו את הבחירה של שארלוט ב 2016 בכל מקרה.

אבל שום דבר מהתסריטים של 2015 – 2016 בכלל לא רלוונטי כי הבחירה של שארלוט השנה היא הבחירה ה-16 בוודאות כמעט מוחלטת, היא לא בטווח 1-10, ולכן הבולס יקבלו את הבחירה הזו ולא שום בחירה אחרת באף שנה אחרת.

ג'ורג'
ג'ורג'
30 במרץ 2014 22:36
Reply to  דדי

זה בדיוק מה שכתבתי.

דדי
דדי
30 במרץ 2014 22:45

תגיד אתה עושה צחוק ?

זה מה שכתבת:

"על סמך מה קבעת שהיא 16?
היא unprotected ב 2016
היא גם יכולה לצאת 1-5 על אותו משקל."

אז ברור שלא הבנת מה קורה עם הבחירה, ברור שלא הבנת שהבולס יקבלו את הבחירה ה 16 השנה משארלוט ולא יקבלו שום בחירה אחרת ב 2016 או 2015, ועכשיו במקום להגיד בנימוס "תודה על ההסבר", אתה עוד מספר סיפורי סבתא ש"זה מה שכתבתי" ???

מצטער – אני מוכן להסביר לכל מי שלא מבין משהו, אבל אין לי זמן לבזבז על בולשטנים כמוך.

ג'ורג'
ג'ורג'
30 במרץ 2014 23:20

זו בדיוק היתה הכוונה שלי, תוך כדי התעלמות קלאסית מהמצב הנוכחי של הבובקאטס בטבלה. לא רק לך מותר להתעלם המצב של הלייקרס בכל הסיפור ביחס לכל ה Western Conference בשנים הקרובות. ולציין רק את מה שמשחק לטובת הקבוצה.

בשורה התחתונה לשיקגו בולס עדיין יש את הסיטואציה המתאימה ואת הכלים להביא אליהם את לאב במידה והם מחליטים ללכת על השחקן בכל הכוח. יותר מכל קבוצה אחרת.

דדי
דדי
31 במרץ 2014 5:47

למי שכנראה לא יודע (אפלטון כנס…), אלה השווקים האטרקטיביים בנבא לשחקנים חופשיים –

1/2 ניו יורק ולוס אנג'לס.

לייקרס, קליפרס, ניקס, ברוקלין.
הכוכבות הכי גדולה, ההזדמנויות השיווקיות והכספיות הכי גדולות, הערים הכי מפנקות לסופרסטארים לגור בהן.

3. מיאמי. לוס אנג'לס "לייט", חיים מפנקים, ובלי STATE TAX.

4. שיקגו. שוק ענק, הזדמנויות שיווקיות, רק מה – קרררר.

5/6. דאלאס/יוסטון
שוק גדול, מזג אוויר, אין STATE TAX, אבל גם אין חופים…

7. פניקס.
מקום ששחקנים פשוט אוהבים להיות בו.
אני לא יודע את הסיבות ולא נכנס אליהן, אבל זה דבר ידוע.
אטרקטיבית במיוחד לשחקנים וותיקים בגלל הצוות הרפואי הכי טוב בביזנס.
מזג אוויר נהדר.

8. אורלנדו. מזג אוויר, פינוק, אין STATE TAX

9. גולדן סטייט. שוק גדול, איזור יפהפה ומפנק.

10. פילדלפיה – שוק גדול

11. אטלנטה – עיר גדולה ומפנקת, נחשבת לאטרקטיבית במיוחד מבחינת אפשרויות שיווקיות וכספיות לשחורים.

12. וושינגטון – שוק גדול, כיסוי תקשורתי

13* סאן אנטוניו – רק בגלל שהיא הקבוצה האחרונה שלא הוזכרה ללא STATE TAX

מצטער, אבל זו הרשימה, וזה פחות או יותר הסדר.
בוסטון בכלל לא באיזור הצמרת.
לא שוק גדול, לא מזג אוויר טוב, לא חיי לילה סקסיים, לא הבונוס של אפס STATE TAX כמו בפלורידה וטקסס, ועיר גזענית.

אז כל מי שרוצה להתבכיין כי הקבוצה שלו לא כאן מוזמן לעשות את זה.
זה לא ישנה את העובדות.

אברי
אברי
31 במרץ 2014 11:21
Reply to  דדי

דדי, הינה תגובה בעברית במיוחד בשבילך. לגבי בוסטון, אמרת דבר שטות. שטות גדולה.מגה שטות. סופר, אובר שטות, הלברון ג'יימס והקווין דוראנט של השטויות (אתה יודע מה, המייקל ג'ורדן של השטויות). אבל זה קורה לפעמים, גם לטובים ביותר (ובכדורסל, אתה אכן ברשימה הזו). אבל ההתעקשות שלך, כולל הרשימה הסופר מגוכחת הזו… נו טוב. תגור אתה בסן אנטוניו או בוושינגטון או יותר טוב, באוקלנד (וסתם שתדע, "גולדן סטייט" זה לא שוק…). כמו שאתה אומר פה לפעמים, אין טעם אפילו להמשיך הדיאלוג הזה.

דדי
דדי
31 במרץ 2014 6:13

אני אחדד את זה אחרי שיחה עם עיתונאי נבא מארצות הברית –

דרג ראשון: לייקרס, ניקס, קליפרס, ברוקלין

דרג שני: מיאמי, שיקגו

דרג שלישי: יוסטון, דאלאס

דרג רביעי: גולדן סטייט, פניקס

דרג חמישי: אטלנטה, אורלנדו

דרג שישי – פילדלפיה, וושינגטון.

אפלטון
אפלטון
31 במרץ 2014 6:36
Reply to  דדי

פחחח

אפלטון
אפלטון
31 במרץ 2014 6:47
Reply to  אפלטון

טוב זה לא יפה לכתוב כזאת תגובה אני פשוט עייף מכל עיוותי המציאות האלה. בוסטון לא עיר גדולה אבל בהחלט קבוצת שוק גדול. הדירוגים למעלה נכונים רק בוסטון הושמטה (בכוונה תחילה?) בין שיקגו ליוסטון. וזה בלי לדבר על מה לקבוצות יש להציע ללאב אלא רק מבחינת ״דירוג שוק״. זהו, לי נגמר נה להגיד בנושא.

דובי
דובי
31 במרץ 2014 6:53
Reply to  דדי

דדי למען השם תסביר לי –
תוציא את מלו. למה אף פאקינג סופרסטאר לא הגיע אלינו בשלושים שנה האחרונות?
יואינג לקחנו בדראפט. סבבה. ומאז ?
מי הכוכבים שאור הזרקורים של העיר הגדולה גרם להם לוותר על הכל ולבוא לשחק במכה של הכדורסל?

באמת בנאדם. .. תחשוב קצת לפני שאתה דורך על יבלות.

אז אנא, רשימה של כוכבים בשיאם שנחתו בניו יורק בשלושים השנים האחרונות.
אני רושם.
כן?

דדי
דדי
31 במרץ 2014 7:01
Reply to  דובי

תגיד אתה רציני דובי ?

איך קיבלתם את כרמלו בטרייד ?
כי הוא דחף בכל הכח להגיע לניקס, וכי לניו יורק היה מקום בתקרת השכר (סוף סוף) כדי להחתים אותו בקיץ הקרוב.

והיה כל כך ברור לכולם כולל לדנבר שהוא מגיע, שהם העבירו אותו לניו יורק. לא ברורה לי השאלה הזו שלך.

לניקס פשוט אף פעם לא היה סבלנות לחכות ולפנות מקום בתקרת השכר.

כשזה סוף סוף קרה – הגיע כרמלו, והגיע צ'אנדלר.

דובי
דובי
31 במרץ 2014 7:06
Reply to  דדי

אמרתי, שלושים שנה, בלי מלו.
מקרה יחיד לא מוכיח תיאוריה.

דדי
דדי
31 במרץ 2014 7:12
Reply to  דובי

מתי היתה אפשרות להביא שחקן והוא לא הגיע ?

דדי
דדי
31 במרץ 2014 6:56

בוסטון לא הושמטה.
היא פשוט לא ברשימה.
וכל מי שמבין משהו בשווקי נבא יודע את זה.

גארנט בשיאו הגיע לבוסטון ולקח איתם אליפות.
תזכיר לי איזה קו נעליים הוא הוציא ?

של איזה חברה סינית שאף אחד לא שמע עליה.
וזה כל ההבדל על רגל אחת.

דובי
דובי
31 במרץ 2014 6:59
Reply to  דדי

ניקס דדי… מי הגיע לניקס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31 במרץ 2014 13:03
Reply to  דובי

סטפן מארבורי… השחקן הכי טוב בעולם*

(*לטענתו)

דובי
דובי
31 במרץ 2014 13:40

עכשיו בא לי להקיא

אפלטון
אפלטון
31 במרץ 2014 7:00

חלק מכתבה מלפני חודש: להדגיש את המילה בוסטון?
Forbes recently released their report on the speculated value
of NBA franchises and to no surprise, big market teams like the New York Knicks, Los Angeles Lakers, Chicago Bulls, Boston Celtics and Brooklyn Nets came up on top.

דדי
דדי
31 במרץ 2014 7:07

שווי קבוצה זה לא גודל שוק, ולא אטרקטיביות לשחקנים חופשים.

אפלטון
אפלטון
31 במרץ 2014 7:10
Reply to  דדי

אז להדגיש את צמד המילים big market?

דדי
דדי
31 במרץ 2014 7:15

תדגיש את מה שאתה רוצה.
אתה צריך להבין את המקור, ולפורבס יש רק זווית אחת.

אם תבדוק, הם גם בטח יכתבו שהקאובויז הם קבוצת הפוטבול ששווה הכי הרבה.
אין לזה שום קשר לגודל השוק.

דובי
דובי
31 במרץ 2014 7:20
Reply to  דדי

דדי, שוב, במחילה, דוגמאות.

דדי
דדי
31 במרץ 2014 7:32

דובי – תן אתה דוגמא מתי היתה גמישות להביא שחקן צמרת, הקבוצה לא היתה נוראית, והוא לא בא.

עוד דוגמא למי שהניקס רצו והחתימו – אמארה שהיה אז אולסטאר.

דובי
דובי
31 במרץ 2014 7:40
Reply to  דדי

דדי, לי אין תיאוריה להוכיח.
אמארה בא בשביל מאה מיליון. מאה מיליון הביאו הרבה אנשים להרבה מקומות שאינם ניו יורק.
תמשיך, אני רושם.
עד עכשיו, ברשימת השחקנים שהגיעו לניו יורק עקב כוח משיכתה הנפלא יש לי … בוא נראה… המממ. מלו.
כן, הלאה.

דובי
דובי
31 במרץ 2014 7:46
Reply to  דובי

וגם מלו, אם כבר, יישאר בניקס בשביל אקסטרה 34 מיליון בבנק ולא משום סיבה אחרת.

דדי
דדי
31 במרץ 2014 7:47

סבבה דובי.

דובי
דובי
31 במרץ 2014 7:56
Reply to  דדי

אוי ואבוי דדי. הוויכוח הזה לא יירשם כאחד המוצלחים שלך.

אברי
אברי
31 במרץ 2014 11:23
Reply to  דובי

כל התגובות שלו לפוסט הזה לא ירשמו כמוצלחות במיוחד. אבל הוא בהחלט מבין בהופס, וטוב שהוא פה.

דובי
דובי
31 במרץ 2014 11:40
Reply to  אברי

אני אוהב את דדי ומעריך אותו. דדי מבין וכותב נהדר.
אני פשוט לא מסכים איתו במקרה הזה.ץ

הלואי והיה צודק וסופרסטארים היו נוהרים לניקס. הלוואי!

יוסי
יוסי
31 במרץ 2014 12:08

סופרסטארים היו מתים לסיטואציה שלניו יורק תהיה קבוצה טובה ומקום בתקרת השכר בשביל להגיע לשם ,הבעיה ש99% מהזמן לא זה המצב ,רוב הזמן הניקס היו תקועים עם חוזים הזויים וענקיים (היוסטון,קארי,גימס,מארברי….) או ללא שום בסיס של שחקנים שאפשר לבנות סביבו …
הניקס ניסו להחתים את אז את לברון שלא מיהר להגיע בגלל חוסר בבסיס של שחקנים הם הלכו על בנייה סביב מלו והביאו את סטודמיאר וצנדלר מה שנראה כמו סוף סוף החשיבה הנכונה 3 כוכבים באותם ימים מה שהתברר כהימור על הסוסים הלא נכונים ..
אם לניקס יש סבלנות ושכל פשוט לחכות עונה להביא בחירת דרפט גבוהה אולי להחתים איזה שחקן טוב על חוזה נמוך בקיץ לחכות לקיץ הבא לתותחים הגדולים .. לברון לאב קיירי וייד בוש אולדריץ…

יוסי
יוסי
31 במרץ 2014 12:14

דדי אומנם בוסטון אינו מהשווקים הגדולים בארצות הברית (מקום 11-12 מבחינת גודל שוק) אבל אני מאמין שלבוסטון יש תיתרונות שלה למשוך שחקנים עובדה שכמעט כל הקבוצות של בוסטון בענפי הספורט השונים נחשבות לטובות מושכות קהל ותשחקנים הטובים ביותר..

דובי
דובי
31 במרץ 2014 13:05
Reply to  יוסי

נראה לי שהשימוש במושג "שוק גדול" צריך לקבל שינוי במשמעות

דדי
דדי
31 במרץ 2014 15:48

"סופרסטארים היו מתים לסיטואציה שלניו יורק תהיה קבוצה טובה ומקום בתקרת השכר בשביל להגיע לשם ,הבעיה ש99% מהזמן לא זה המצב ,רוב הזמן הניקס היו תקועים עם חוזים הזויים וענקיים "

בינגו.

הרשימה שנתתי מתייחסת למקרה תיאורטי שבו כל התנאים שווים – השכר הפוטנציאלי, סגל הקבוצה, והסיכוי לאליפות.

דדי
דדי
31 במרץ 2014 15:59
Reply to  דדי

רק תראה מה קרה עם הקליפרס – ברגע שהבעלים הפסיק להיות קמצן, וברגע שהיה להם סגל עם פוטנציאל טוב – אפילו לא מדהים – פתאום כריס פול הפעיל את כל הכח שלו, והסכים אפילו לממש שנת אופציה ולסכן המון כסף, רק כדי להגיע ל"קליפרס".
למה ?
בטח לא בגלל ה"מסורת" שלהם…

דדי
דדי
31 במרץ 2014 15:50

"דדי אומנם בוסטון אינו מהשווקים הגדולים בארצות הברית (מקום 11-12 מבחינת גודל שוק) אבל אני מאמין שלבוסטון יש תיתרונות שלה למשוך שחקנים עובדה שכמעט כל הקבוצות של בוסטון בענפי הספורט השונים נחשבות לטובות מושכות קהל ותשחקנים הטובים ביותר."

אני מבין שזה מה שאתה מאמין, בעיקר בגלל ההצלחה שהיתה לקבוצה, אבל אין לזה קשר לעובדה שהיא לא מקום אטרקטיבי לשחקנים חופשיים.
בטח לא יחסית ל 10-12 היעדים הכי אטרקטיביים.

את הסיבות כבר פירטתי..

דדי
דדי
31 במרץ 2014 16:01

"נראה לי שהשימוש במושג "שוק גדול" צריך לקבל שינוי במשמעות"

או שפשוט צריך להבין שלא הכל מתחיל ונגמר במונח הזה כשמתייחסים ליעדים אטרקטיביים לשחקני נבא.

למזג האוויר, לאפשרויות שהעיר מציעה לרווקים מיליונריים בני עשרים מבחינה שיווקית ומבחינת חיי לילה / בחורות, ולעוד הרבה גורמים – כולל גזענות במקרה של בוסטון (וזו לא דעה אישית שלי) – יש השפעה עצומה.

ג'ורג'
ג'ורג'
31 במרץ 2014 16:35

אתה מגדיר את מיאמי כשוק גדול, בגלל חופים ובחורות ומתעלם מהעובדה שמיקי אריסון כבר אמר 200 פעם שאחרי הפרויקט הזה הוא לא מתכוון להשקיע יותר ממה שהוא צריך בקבוצה הזאת. אז עם כל הכבוד לחופים ולבחורות ולחיי רווקות ואיך זה קשור לכדורסל רק אתה יודע, מיאמי אחרי פורויקט הלברוניזם יעלמו מהמפה לתקופה ארוכה, ארוכה ..

בפעם האחרונה שבדקתי גרין-בי זה בערך אחד החורים הכי קרים בעולם הזה. אין שם כלום. ועדיין מגיעים לשחק שם טובי שחקני הפוטבול מכל העולם. אז מסורת כאן משחקת תפקיד, ועוד איך משחקת תפקיד.

דדי
דדי
31 במרץ 2014 16:53
Reply to  ג'ורג'

מי הגדיר את מיאמי כשוק גדול ?

הם כן אחד מהמקומות הכי אטרקטיביים לשחקנים חופשיים – גם אם אתה לא מבין את זה.

זה לא מקרה שלברון, ווייד ובוש הסכימו לשחק שם, או ששאקיל רשם אותם כאחת מ 3 קבוצות בלבד שהוא מוכן להאריך בהן חוזה כשהלייקרס חיפשו לו טרייד – וזה היה לפני שמיאמי זכו אפילו באליפות אחת או אפילו הגיעו לגמר נבא.

ומה הקשר לפוטבול ?
אתה יודע מה האורך של עונת פוטבול לעומת עונת כדורסל ?
נראה לך שיש לזה קשר "מסויים" לחשיבות של מיקום עבור שחקן ???

ג'ורג'
ג'ורג'
31 במרץ 2014 16:38

וגם לבוסטון ימשיכו להגיע השחקנים הכי טובים כל עוד הפרנצ'ייז הזה קיים. כי יש מעט מאד ערים בארצות הברית שבכלל מתקרבים למסורת הספורטיבית שיש לבוסטון. ולקבוצות שלה.

שמוליק
שמוליק
31 במרץ 2014 16:45

ב LA אין אפילו קבוצת פוטבול.

דדי
דדי
31 במרץ 2014 16:56

טוב, נמאס מחוסר ההבנה הזה.

תבלו.

דובי
דובי
31 במרץ 2014 17:23
Reply to  דדי

דדי, הלוואי שאתה צודק.
אני אהיה הראשון לשמוח כשכוח המשיכה של העיר הגדולה יגבר על הניהול המחורבן היסטורית, הסגל מחורבן בהווה והעתיד הבעייתי, לפחות בשנתיים הקרובות.
איכשהו, מניסיון, אני בספק אם יגיע אלינו מישהו שירים אותנו מאשפתות.
אבל שוב, הלוואי שאתה צודק.

דורבן32
דורבן32
31 במרץ 2014 17:32

לידיעת מר לאב,
בפעם הקודמת ששחקן בשם קווין עבר ממינסוטה לבוסטון, ההחלטה התבררה כמוצלחת.